kylaa

torsdag idag och bara en dag kvar till helg! :D veckorna går faktiskt jättesnabbt. tänk snart är det typ jul! :) men idag har det varit en ganska så dryg dag.. den började med boxercise på idrotten och det var riktigt kul men jobbigt. efter halva lektionen var vi tvungna att gå så vi skulle hinna duscha innan spanska provet som dessutom var svin svårt! efter lunch var det föreläsning och bokprat och sen slutade vi faktiskt kl kvart i tre :D
måste också säga att det var riktigt kallt idag, gick från midgård till stan för jag skulle hämta ut några biobiljetter men bara för att jag har så jävla otur så har inte sf öppnat när jag kommer där som en frusen isbit. fan för det, och inga biobiljetter blev det heller, men jag får fixa det nån annan dag ist :D ikväll har jag inte planerat mycket, ska ut och springa men annars äre lugnt :)
haré BÄST ! :D

några av dessa blev det inte idag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0