I feel it

nu har jag inte skrivit på jättelänge men det är för att jag inte har haft något spec att skriva om, det har jag egentligen inte nu heller men jag skriver ändå bara för att berätta lite allmänt ;D helgen bestod av middag hos jessica på lördag, kompisar och stan med mami på söndag :) köpte faktiskt några julklappar och idag har jag köpt ytterligare två så nu har jag nästan köpt alla, det känns bra att vara klar lite före så man slipper stressa för en gångs skull =) och idag har jag varit på skolan som vanligt, även fast måndg är en lång dag så går döm ganska fort och det är skönt! ikväll så har jag bara varit hemma och slappat, har pluggat lite, suttit vid datorrn mycket och sen har jag dessutom slagit in julklappar och fått värsta julkänslan med pepparkakor och ljus, myyysigt! :) ganska tidigt för att slå in julklappar men lika bra att göra det nu så glömmer man inte bort det sen ;)
nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova :P
godnatt!

      
          tända ljus                +   inslagna julklappar     +        pepparkakor

= julstämning


Kommentarer
Postat av: petriZz

Me like <3

2008-12-09 @ 08:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0