If I go crazy

jaha, hemma från skolan idag och det känns inte bra.. jag som ville till skolan eftersom det nu inte är så länge kvar innan vi går på jullov! dessutom så finns det ingenting att göra här hemma förutom histotia-inlämningen som jag får hjärnsläpp så fort jag kollar på den :( nej, jag skulle ha gått till skolan idag, men med tanke på hur jag mådde igår så kanske inte det heller skulle vara en så bra idé, och jag sov i princip hela dagen, till halv fyra! resten av dagen spenderade jag framför tv:n innan jag sedan vid typ halv elva gick och la mig igen :/ nej usch, helgen har inte varit nå bra :( har inga planer för kvällen men antagligen bara vara hemma och vila, kanske ta itu med historian som jag känner att jag verkligen måste göra.
kramkram

 Låt som gör mig glad nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0