Forget all your troubles

ja nu sitter jag på skolan och väntar på att spanskan ska börja, det är tjugo minuter kvar och jag har redan suttit här i en timme.. bara för att jag måste åka med den tidigare bussen :/ och efter spanskan har vi 3.5 timme hål, GREAT. det här är minst sagt den drygaste dagen på hela veckan, och inte känns det bättre av att jag kommer att missa middag, fest och annat kul med Saga Fanny och Emma i helgen.. nej fyfan vad tråkigt, jag som var så pepp.. sorry girls :( i fortsättningen ska jag sluta att planera så mycket för det slutar alltid med att allt hamnar på samma dag :(
nej nu ska jag sluta klaga! jag ska koncentrera mig på något bra istället.. hmm vad kan det vara.. :P
have a great day! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0