I väntan...på vadå?

Jaha då var julen över och nästa evangamang blir väl nyårsafton, det känns inte alls bra eftersom jag inte har planerat någonting alls! Jag vet, det är mindre än en vecka kvar och jag riskerar att få sitta hemma hela nyårsafton kvällen helt ensam, så just nu är jag öppen för i princip alla förslag! :D
i julklapp fick jag massor av det som jag ville ha och jag är riktigt nöjd! Nu vill jag bara ner och shoppa lite på mallandagsrean, jag bara MÅSTE ha nya jeans och det är NU! Får hoppas jag hittar några =)
mer orkar jag inte skriva eftersom det inte har hänt så mycket som är värt att berätta om, ha en bra fortsättning på veckan iaf!
heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0